Igakuine hooldus ei ole kohustuslik, aga on soojalt soovitatav
Igakuise halduse lepinguga broneerid endale kindla arvu tunde ühes kuus, mis sisaldab haldusteenuseid, uuendusi ja tuge. Näiteks, kui ootamatult on tarvis kodulehel midagi muuta või uuendada, siis oleme kohe olemas ja saame töö ära teha. Eelisjärjekorras teenindame kliente, kes on igakuise veebihalduse lepinguga tugiteenuse broneerinud.
- Igakuise haldustasu hind sõltub mahust.
- Broneerime kindla arvu tunde kuus, olgu selleks 2 tundi või 20.
- Vastavalt lepingule, teeme igal kuul uuendusi ja sinu poolt etteantud töid.
- Igakuine haldusleping garanteerib, et oleme kiiresti olemas, hoiame su veebilehe turvalisena töökorras.
Näited igakuise hoolduse hindadest
Mahukamad kliendid on enamasti e-poed. Veebipoodide mõistlik igakuine hoolduse maht on 20 tundi kuus.
Vähem mahukad on lihtsamad tutvustavad ettevõtete kodulehed, mille puhul piisab hoolduse mahust 2-3 tundi kuus. Oleme teinud ka kvartaalseid kokkuleppeid, kui uuendusi on vähem.
≈ 2-3 h/kuus
Väiksema aktiivsusega ettevõtted, kes aegajalt postitavad uudised, vajavad jooksvaid sisulisi muudatusi, saadavad uudiskirju jms. Ettevõtted, kes soovivad, et nende veebileht oleks töökorras ja turvaline.
≈10-20 h/kuus
Aktiivsema ettevõtte veebileht, kus erinevaid postitusi, uudiseid tuleb ette tihedamini. Tihtipeale on sellise mahuga ettevõtte veebilehekülg mitmekeelne ning mitmel domeenil (kontorid mitmes riigis).
≈ 20-30 h/kuus
Veebipoodide kuu hooldustasu sõltub rohkesti sellest, kas ettevõte haldab veebi ise, või haldab seda koostööpartner, nagu meie. E-poodides on uuendusi palju, lisaarendused kestavad pikemalt ning tooteportfellis on pidevaid muudatusi.
Miks ettevõtted valivad caotica?
Aastast 2008
Üle 15 aasta mitmekülgseid rahvusvahelise haardega kogemusi digilahenduste loomisel
80+ klienti
Töötanud üle 80 kohaliku kui ka rahvusvahelise ettevõttega
200+ projekti
Loonud üle 200 unikaalse veebiprojekti, sealhulgas e-poed, kampaaniaveebid, maanduimslehed jms
Kas võtta igakuise hoolduse pakett või mitte?
- Ei pea võtma. Kui ettevõttel on hästi lihtne tutvusvav veebilehekülg, siis seal lihtsalt ei uuene midagi.
- Väikse kodulehe puhul piisab täiesti kokkuleppest, et tarkvarade uuendusi tehakse kvartaalselt või poole aasta tagant.
- Veebikeskkondades, kus on aktiivsus suurem, maht suurem, mitmesugused integratsioonid tehtud, veeb sisaldab klientide tundlikku infot, siis turvalise ja töökorras kodulehe tagamiseks peab uuendustega olema aktiivsem.