Veebilehe arendus

Korrektne veebilehe arendus tagab, et veebileht on kasutajasõbralik, kiirelt laetav ning optimeeritud erinevate seadmete ja brauserite jaoks. Samuti hõlmab see turvalisuse tagamist, et kaitsta kasutajate andmeid ja tagada veebilehe usaldusväärsus.

Veebilehe arenduse näpunäited

  • Kui teed, siis tee juba algusest peale korralikult. Mõtle läbi oma ettevõtte eesmärgid, mida soovid oma uue kodulehega saavutada. Tihti on juhtunud, et piiratud teadmiste ja eelarvega tehakse lahendus, mis ei ole jätkusuutlik.

01

Sisuhaldusplatvormi valik

Vali sisuhaldusplatvorm (CMS), mis vastab vajadustele ja on tehniliselt jätkusuutlik edaspidiste plaanide elluviimiseks. Vali platvorm, mis on paindlik, kasutajasõbralik ja pakub vajalikke funktsioone ja integreerimisvõimalusi, et hallata sisu mugavalt ja mille abil on hõlbus teha ka digiturundust. Caotica on spetsialiseerunud WordPress tarkvarale, mis on pikaajaliselt näidanud, et see on jätkusuutlik ning usaldusväärne platvorm nii tutvustava veebilehe loomiseks kui ka korraliku e-poe arendamiseks.

02

Sisu on edu võti

Kvaliteetne ja asjakohane sisu mitte ainult ei köida külastajaid, vaid aitab ka parandada SEO tulemusi. Loo sisu, mis kõnetab, pakub väärtust ja positsioneerib ettevõtet kui oma valdkonna eksperti. Regulaarne ja järjepidev sisuloomine hoiab veebilehe värskena, suurendab külastatavust ja loob tugeva brändikuvandi.

03

Tähelepanu kasutajamugavusel

Kasutajakogemus (UX) peaks olema intuitiivne ja sujuv, et lehel liiklejad saaksid ilma vaevata leida vajalikku infot. See tähendab selget ja loogilist sisu paigutust, kiiret laadimisaega ning mobiilisõbralikku disaini. Hea UX disain mitte ainult ei hoia külastajaid kauem lehel, vaid suurendab ka klientide huvi.

04

Baas SEO saab ise teha

Veebilehe arendamisel arvestame juba algusest peale, et veebilehe struktuur oleks optimeeritud otsingumootoritele ning edaspidine SEO oleks mugavalt tehtav. Peab siinkohal esile tooma, et WordPress sisuhaldustarkvara on oma olemuselt üks kõige SEO sõbralikum platvorm. WordPress teeb SEO optimeerimise ka lihtsamaks, millele on olemas ka mitmeid kasulikke ühilduvaid tööriistu. See võimaldab lihtsama vaevaga ka ettevõtte oma töötajatel korraliku baastasandil SEO ise ära teha.

Veebilehe arenduse protsess

Arendus

Pärast disaini kavandi valmimist algab veebilehe tehniline arendus, kus disain muudetakse funktsionaalseks veebileheks, arvestades kõikide kaasaegsete tehnoloogiate ja trendidega.

01

Sisuloome

See etapp hõlmab veebilehe põhjalikku testimist erinevates seadmetes ja brauserites ja veenduda, et sisu jõuab kasutajateni korrektselt igalt seadmelt. Siin toimub ka sisu optimeerimine, et sisu ei koormaks liialt laadimiskiirust.

02

Avaldamine

Peale testimist ja viimaste paranduste tegemist laetakse veebileht serverisse ja tehakse avalikuks, millele järgneb järelhooldus, sealhulgas vajalikud, sisu värskendused. Tehtud tööle kaasneb ka alati garantii.

03

Põnevaid fakte veebiarenduse kohta

Wikipedia

Kas oled kunagi mõelnud, mis on maailma kõige mahukam veebilehekülg? Sageli on esile tõstetud just Wikipedia, mis on üks suurimaid ja enimkasutatavaid veebisaite maailmas ja nõuab keerukat sisuhaldussüsteemi, et hallata tohutut hulka sisu ja toetada suurt kasutajate kogukonda. Wikipedia keerukus tuleneb selle kollaboratiivsest olemusest, mitmekeelsusest, sisu mahust ning vajadusest tagada usaldusväärne ja täpne info.

Maailma suurim raamatupood

Kas teadsid, et Amazon alustas oma äri raamatuid müües? Ehk internetipõhisest raamatupoest, reklaamides end kui “Earth’s Biggest Bookstore“. See oli üks esimesi kordi, kui üks ettevõte kasutas interneti võimalusi globaalse turu sihtimiseks, pakkudes ligipääsu miljonitele raamatutele. Amazoni edu näitas, kuidas veebilehed võivad muuta traditsioonilisi ärimudeleid, luues uusi võimalusi klienditeeninduses ja tootevalikus.

Esimese e-poe tulek

Maailma esimene veebipood sündis aastal 1994. Dan Kohn tuli välja e-poega nimega NetMarket, mida peetakse esimeseks tõeliseks e-poeks, kus toimus ka esimene turvaline jaemüügitehing internetis, kasutades krediitkaarti. See sünd märkis digitaalse kaubanduse algust, avades ukse e-kaubanduse plahvatuslikule kasvule ja uutele ärivõimalustele internetis, mis on tänapäeval muutunud majanduse lahutamatuks osaks.